Jolie fête d’anniversaire

J’adore le mois d’août! Outre le soleil, les vacances, l’eau salée de la mer et le sable entre les doigts de pieds, c’est aussi le mois d’anniversaire de mon grand garçon.

Cette année, et pour la première fois, je lui ai organisé une fête avec tous ses copains! J’ai passé pas mal de temps sur le net à choisir la déco, le gâteau et les activités.

Alors pour la déco il y a pas mal de sites supers chouettes qui proposent une multitude d’objet pour un anniversaire inoubliable. Moi, j’ai adoré et donc commandé chez « My little day« !

Pour le gâteau je voulais quelque chose de simple, bon et beau. J’ai trouvé la recette ici.

Voici un aperçu de cette belle belle belle journée, malgré l’absence du soleil!

Ador luna august! In afara soarelui, a vacantei, a apei sarate a marii si a nisipului intre degetele de la picioare, este si luna in care este nascut  baiatul meu cel mare. Anul acesta, si pentru prima data, i-am organizat aniversarea cu prietenii lui. Am petrecut o gramada de timp pe net pentru a alege decorul, tortul si activitatile. Deci, pentru decor am gasit multe situri super care propun o multitudine de obiecte pentru o sarbatoare de neuitat. Mie mi-a placut foarte mult si deci am comandat pe « My little day ». Tortul am dorit sa fie simplu, frumos si bun. Am gasit reteta aici (pentru traducere scrieti-mi un mesaj va rog). Iata cateva imagini din aceasta zi frumoasa chair daca soarele nu a raspun prezent!

IMG_1695 IMG_1692IMG_1684

_TAM0588_TAM0678IMG_1743

IMG_1685IMG_1686

Et les anniversaires de vos enfants se passent comment?

Laisser un commentaire

